Monday, November 23, 2009

Asmaradana

Ini adalah budak-budak Sek Men Agama Chung Hwa Wei Sin

Ni, apa kejadah memasak dalam dorm ni? Asrama x sediakan makanan ke?


Tingkatan 1-3 tinggal di asrama : SMASZAL

Tingkatan 4-5 duduk asrama lagi : SMAASZA

Umur 18, pun duk asrama walaupun 1 bulan cuma : KUSZA

Lepas tu duk asrama lagi bila hijrah ke Kuala Lumpur : SDAF College IIUMMC

Hijrah ke Gombak, mana lagi asrama la : Mahhallat Asma' IIUM

Kalau hospital nama asrama, mesti aku letak jugak tempat lepak aku di situ

Balik ke asrama lama : SDAF College IIUMMC

Hijrah pula ke PJ, juga tinggal di asrama : Saidina Abu Bakar College, IIUMMC

lagi-lagi duk asrama, tak puas-puas : Mahallat Bilal, IIUM

Umur dah 24 tahun pun, masih duduk asrama lagi : Kolej Aman, MPIK

Kerja pun kena duduk asrama : Aspura SKPX XXXX

Tahun ni aku dah tak payah tinggal di asrama yeay!!!

Pelajar-pelajar yang mengambil peperiksaan SPM dan STPM di Kelantan terpaksa tinggal di asrama lantaran banjir...Dan asrama tersebut terpaksa dikongsi bersama dengan mangsa-mangsa banjir di kawasan setempat...Kesian nak belajar pun terganggu, nak periksa pun tak selesa.

4 comments:

  1. ek ek smale kite bulh msuk club asrammadana..

    tahniahlaa thn ni tak msuk asrama, erk tp sy ttp dok asrama lagik...huwaaaa!

    ~cekal budak2 ni redah banjir nak amik spm, mge berjayelaa depa smua!

    ReplyDelete
  2. Makcu,
    Dulu kat komik ujang ada cite 'aku budak hostel'..ada baca?

    Terima kasih..sabar ajela..duk asrama pun bes apa?

    - ye moge berjaya.

    ReplyDelete
  3. saya tak suka duduk asrama.. betol2 tertekan jiwa dan raga dan bakul dan segalanya la.. tak suka, tak suka, tak suka. hehehhehe...

    ReplyDelete
  4. Saya,
    Tak suka x payah duduk. Orang2 hati kering jer tahan duduk asrama lam-lama hahaha.

    Squatting pun bes gak...hahaha

    ReplyDelete