Wednesday, June 17, 2009

Pengerusi KEBARAT berumah tangga!

Lokasi kejadian : Kg Serdang Baru
Tarikh kejadian : 12/06/09
hok jadi kije : Pok Cang dan Isteri
Hok dok jadi kije : Hok paka baju putih tu (sape ambik gambor ni?)
Hok jadi anak : Salahudin ke mende ni (anak mamat)

Pok Cang, Pok Isang, Samero( Sam Hero [gile koya] )..sume nama dia... dalam geng2 KEBARAT(Kelab Bulu Tangkis Bahang Rambang Terengganu), aku rasa dialah player paling ngetop.. Aku kenal dia melalui Basri Jaya, terserampak dekat ceramah Mat Sabu dekat longkang Besar Jalan Kamarudin masa nak Pilhan Raya Kecil Kuala Terengganu ari tuh.. x sangka pulak rupa-rupanya dia pun duk kat sekitar-sekitar kampung je.. dan x sangka pulak dia dah kawin..angin x dok ribut pun takdok..jumaat baru ni aku gi la kenduri rumah dia...ntah hari mende dia menikah pun aku x tahu.. Gara-gara lama sangat tak main badmintonla ni... aku jadi x tahu maklumat.. dan dia pulak satu hal..buat keje last minute.. Apa pun tahniahlah buat pasangan ini.. Baraka lakuma, wa baraka alaikuma!

2 comments:

  1. amin....smga kkal ke akhr hyat...bla glrn mung???

    ReplyDelete