Thursday, March 26, 2009

Tag Dari Eezmo

X pasal-pasal aku kena tag dengan Pn Ida, Isterinya En. Izhan

Where you & I met.?
Seigt aku kita jumpe 1st time kat bus stand tanjung masa aku temankan Yayam mu menghantar mu blk ke uitm.. Tapi kenal-kenal masa kamu sudah bergelar isteri Izhan la..

2. How long have you known me.?
X igt la bape tahun, bape taun doh kawin ngan Izhan?

3. The last time we saw each other.?
Baru semalam ork..ida ni ye suke sgt mkn roti canai…

4. Your first impression of me upon meeting/seeing me.?
Slamber sangat minah ni blh join member-member suami dia mengeteh berejam-rejam (rejam sampai mati kahkahkah)..set2 bahang rambang jugok ni…

5. Am i funny.?
X sgt kot…tapi kalau tgk dari belakang masa jln-jln dgn izhan mmg anda berjaya membuahkan senyuman daripada aku…macam peguin bercinta kahkahkah…tp best ah tgk…unit ah, eh unik aaa n cool

6. What is my favourite music.?
Mane aku tau…tp sebab aku dgr dia ni rajin nyanyi nyanyu lagu wings, mesti dia minat wings…x pun terpengaruh dengan husband die.. dan semestinya dia suke sleepy Jeremy sbb husband die main dalam band tu, apa lagi skarang ni husband dia ada ambik kelas vocal ngan Cikgu Sulizi dikir barat tu…mesti dia bertambah minat lg..ye x?

8. have you ever hugged me.?
Eh, x pernah… sape buat fitnah ni… nak kene pelempang ngan izhan kalu pun tersalah ni

9. If there was one good nickname for me, what would it be.?
Jason King, eh Jason King laki kan? Da la..oblada obladi

10. Tell me 1 of my weakness.
Nati aku tanya izhan neh

11. Where do you think I will be in 25 years.?
Eh, dok 25 lagi ke?

12. What is the most memorable event that spent with me, you can ever forget?
Eh, mende soalan gini ni, ingat aku kasih mung ke? Bahye soalan ni kalu izhan tengok ni

13. Will you re-post this so I can fill this out for you ?
Not sure

2 comments:

  1. ahakss.. mule2 kenal kt stesen bas tanjung.. hahaha.. kenangan tu ari tuh.. ahakss.. thnks beri lyan tag gua.. hiks..

    ReplyDelete