Saturday, April 11, 2009

5 - 1 bukan 2

AZILAH DAN SIRUL DIJATUHKAN HUKUMAN GANTUNG!!

Benarkah Azilah dan Sirul akan digantung?
Cerita Hindustan (Hindi) is in the making?...sudah lama cerita hindustan tidak menembusi panggung-panggung Malaysia...mungkinkah dalam beberapa ketika nanti cerita hindustan akan menembusi panggung Malaysia?...panggung yang bukan berlayarkan perak...tapi panggung realiti...kihkihkih

2 comments:

  1. Hmm.. Boleh main teka-teki. Tetapi samada akan digantung atau pun tidak itu terpulang kepada keputusan di peringkat rayuan. Apa yang saya hairan adalah seperti yang dihairankan oleh Karpal Singh. Apa motif di sebalik pembunuhan itu? Adakah kerana Tuya telah berdosa dan melakukan kezaliman kepada Azilah dan Sirul? Atau apa? Saya benar-benar tidak mempunyai idea.

    ReplyDelete
  2. ye betul..tapi jikalau keputusan rayuan juga tidak memihak kepada mereka, masih lagi soalan itu relevan..adakah benar azilah dan sirul yg akan digantung? atau sape? hahhaha.. yg dihairankan oleh karpal singh sebenarnya dihairani oleh semua orang yg berotak..bagaimana mungkin anda boleh membunuh seseorang yang anda tidak kenal? melainkan anda seorang gile..dan jika gile..dia tidak boleh disabitkan dengan kesalahan dan hukuman gantung... kahkahkah..mereka sedang membikin wayang!

    ReplyDelete